Headerfoto 3
Headerfoto 2

Welkom bij Edge solutions
Uw ketenpartner in veiligheid

UwTrainingsbureau

Een greep uit onze diensten

Diverse veiligheids trainingen

Agressie training
Lees verder
Agressietrainingen

Agressietrainingen

De cursist leert bij de agressietraining de agressievorm te herkennen en hoe hiermee om te gaan met zijn eigen specifieke skillset.

Meer informatie
. . .
Meer info
Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur
Overval
Lees verder
Overvalpreventietraining

Overvalpreventietraining

Ook wanneer alle juiste maatregelen genomen zijn bestaat de kans op een overval. Dan is het belangrijk dat u weet wat u moet doen gedurende een overval, maar is dit wel het belangrijkste?

Meer informatie
. . .
Meer info
Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur
Deurwaarder
Lees verder
Gevaarsbeheersing voor gerechtsdeurwaarders

Gevaarsbeheersing voor gerechtsdeurwaarders

(Gerechts-)deurwaarders komen dagelijks in contact met debiteuren waarbij de emoties soms hoog oplopen. Dan kan een situatie wel eens escaleren. Een training biedt uitkomst.

Meer informatie
. . .
Meer info
Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur
Weerbaarheid
Lees verder
Fysieke weerbaarheidtraining

Fysieke weerbaarheidtraining

Agressief gedrag manifesteert zich in fysieke en verbale agressie. Fysieke agressie is een escalatie na een incident waarbij er een opwaartse lijn ontstaat in het grensoverschrijdende gedrag.

Meer informatie
. . .
Meer info
Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur
zorgverleners
Lees verder
Gevaarsbeheersing voor de zorgprofessional

Gevaarsbeheersing voor de zorgprofessional

Agressief gedrag manifesteert zich in fysieke en verbale agressie. Fysieke agressie is een escalatie na een incident waarbij er een opwaartse lijn ontstaat in het grensoverschrijdende gedrag. zorgbehoeftige helpt. Deze training geeft deze beroepsgroepen de handvatten hiervoor.

Meer informatie
. . .
Meer info
Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur
Substantie misbruik
Lees verder
Omgaan met drank- en drugsmisbruik

Omgaan met drank- en drugsmisbruik

Omgaan met bezoekers of patiënten die alcohol of drugs hebben genuttigd kan moeilijk zijn. Zeker als er nog een psychische kant aan zit (dubbele diagnose) Waar moet je op letten, wat kun je wel en wat moet je zeker niet doen. Leerzame handvatten voor degene die professioneel moet blijven handelen.

Meer informatie
. . .
Meer info
Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur
Diefstal
Lees verder
Diefstalpreventie en aanpak

Diefstalpreventie en aanpak

Diefstal van goederen komen veelvuldig voor, in 2015 is er binnen de Nederlandse retail branche voor 300 miljoen euro verdwenen door derving. Dit is een grote kostenpost die wij allemaal voelen.

Meer informatie
. . .
Meer info
Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur
Beveiliger
Lees verder
Professioneel fysiek handelen voor beveiligers

Professioneel fysiek handelen voor beveiligers

Agressief gedrag manifesteert zich in fysieke en verbale agressie. Fysieke agressie is een escalatie na een incident waarbij er een opwaartse lijn ontstaat in het grensoverschrijdende gedrag. Mensen raken als het ware hun controle kwijt. Wanneer je als beveiliger met agressie te maken krijgt dan heb je een aantal opties om hiermee om te gaan, een daarvan is vluchten. Maar als je beroepsmatig met agressie te maken krijgt is vluchten niet altijd een optie omdat all...

Meer informatie
. . .
Meer info
Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur
Gezondheidszorg
Lees verder
Professioneel fysiek handelen voor zorgbegeleiders

Professioneel fysiek handelen voor zorgbegeleiders

Agressief gedrag manifesteert zich in fysieke en verbale agressie. Fysieke agressie is een escalatie na een incident waarbij er een opwaartse lijn ontstaat in het grensoverschrijdende gedrag. Mensen raken als het ware hun controle kwijt. Wanneer dit voorkomt binnen de (geestelijke) gezondheidszorg dan zijn er nog bijkomende voorwaarden. De cliënt is vrijwillig of gedwongen opgenomen en moet behandeld worden. Hier ligt een behandelplan aan onderhevig en deze mag ...

Meer informatie
. . .
Meer info
Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur
aangiftewijzer
Lees verder
1-2-3 Aangiftewijzer

1-2-3 Aangiftewijzer

Na aanleiding van (be-)dreiging en/of geweld is het doen van een gedegen aangifte een cruciaal onderdeel voor de start van een strafproces. Maar dit blijkt in de praktijk nog niet zo simpel.

Meer informatie
. . .
Meer info
Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur
UwVeiligheidsexpert

UwVeiligheidsexpert

Diverse diensten veiligheid en beveiligingsadvies

UwAuditeur

UwAuditeur

Veiligheids-maatregelen testen of toetsen

Projecten uwauditeur
Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur logo
Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur
Tekst kreet

Onze merknamen beginnen met UW

Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur logo
Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur
Direct contact opnemen Meer info aanvragen Offerte aanvragen

FAQ

Bekijk onze meest gestelde vragen

  • Hoe kunt u reageren bij agressie of geweld.

    Hoe kunt u reageren bij agressie of geweld.

    Ondanks alle preventieve maatregelen kan het helaas toch gebeuren dat u of uw medewerker(s) met agressie of geweld te maken krijgt. Door u aan de volgende gedragsregels te houden kunt u wellicht een confrontatie voorkomen. Wanneer de situatie toch escaleert, is een juiste houding van u en uw medewerkers erg belangrijk.

    Gedragsregels

    • Ga nooit met een klant in discussie.
    • Blijf rustig en negeer persoonlijke beledigingen.
    • Ga niet in op dreigementen.
    • Probeer niet te ‘winnen’.
    • Onderdruk de drang om fysiek geweld te gebruiken.

    Stop-principe

    Stoom afblazen. Laat de klant even uitrazen.
    Tot de orde roepen. Roep de klant tot orde.
    Opnieuw beginnen. Begin het gesprek opnieuw.
    Passen bij herhaling.

    Valt de klant toch in herhaling, stop dan direct met het gesprek: “Ik heb u net gezegd dat ik zo niet aangesproken wens te worden.” of “Ik hoor u nu weer … zeggen, dat betekent dat ik het gesprek nu stop.”

    Bron: CCV

    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur logo
    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur
  • Zijn alle agressietrainingen hetzelfde?

    Zijn alle agressietrainingen hetzelfde?

    In grote lijnen komt de basishouding voor alle trainingen overeen, maar beroepsgroepen of speciale omstandigheden zorgen ervoor dat de benadering (pré-conflict) en afhandeling (post-conflict) een ander karakter heeft. Bijvoorbeeld de relatie met de agressor is voor een zorgspecialist anders (langere relatie die niet verstoord moet worden), dan voor een portier die enkel de agressor er zo snel mogelijk uit moet halen waarbij na het incident geen verhouding meer noodzakelijk is. Dus wij stemmen onze agressietrainingen altijd af op de speciale behoeften van de opdrachtgever.

    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur logo
    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur
  • Zijn dit alle trainingen?

    Zijn dit alle trainingen?

    Nee, er zijn meerdere trainingen voor bepaalde specialismen. Via contact kunt u deze vraag voorleggen en wij zullen u dan informeren over de mogelijkheden.

    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur logo
    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur
Meer FAQS
Headerfoto 2
SRDG Keurmerk
Tekst overedge

Edge Solutions voldoet aan het kwaliteitskeurmerk SRDG. Docenten opgenomen als register docent gevaarsbeheersing mogen RDG achter hun naam zetten. RDG staat voor Register Docent Gevaarsgeheersing, welke waarborg staat voor een docent die zijn sporen verdient heeft binnen het vakgebied van zelfverdediging en educatie.

Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur logo
Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur
Direct contact opnemen Meer info aanvragen Offerte aanvragenBekijk ons keurmerk | Direct contact opnemen

Bekijk onze partners
Deze bedrijven gingen u voor

Headerfoto 2
Tekst dienstenkreet

UwTrainingsbureau   UwVeiligheidsexpert   UwAuditeur

Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur logo
Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur
Direct contact opnemen Meer info aanvragen Offerte aanvragen
Tekst nawoord

Edge Solutions voldoet aan het kwaliteitskeurmerk SRDG. Docenten opgenomen in Stichting Register Docent Gevaarsbeheersing mogen RDG achter hun naam zetten. RDG staat voor Register Docent Gevaarsbeheersing, welke waarborg staat voor een docent die zijn sporen verdient heeft binnen het  vakgebied van zelfverdediging en weerbaarheid.

Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur logo
Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur
Direct contact opnemen Meer info aanvragen Offerte aanvragen

Copyright © 1996 - 2018 EDGE Solutions Alle rechten voorbehouden | Leveringsvoorwaarden | Site-Index | Sitemap

Designpro.nl | Z-IM.nl

Zoeken

Inloggen

Wachtwoord vergeten?