Headerfoto 3
Headerfoto 2
Headerfoto 3
Headerfoto 1 uitgelijnd
Tekst kreet

Onze merknamen beginnen met UW

Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur logo
Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur
Direct contact opnemen

Welkom bij Edge solutions
Uw ketenpartner in veiligheid

EDGE Solutions telefonisch contact

Telefonisch contact?
Direct contact opnemen

UwTrainingsbureau

UwTrainingsbureau

Diverse veiligheids trainingen

UwVeiligheidsexpert

UwVeiligheidsexpert

Diverse diensten veiligheid en beveiligingsadvies

UwAuditeur

UwAuditeur

Veiligheids-maatregelen testen of toetsen

Projecten uwauditeur
Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur logo
Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur

FAQ

Bekijk onze meest gestelde vragen

  • Hoe kunt u reageren bij agressie of geweld.

    Hoe kunt u reageren bij agressie of geweld.

    Ondanks alle preventieve maatregelen kan het helaas toch gebeuren dat u of uw medewerker(s) met agressie of geweld te maken krijgt. Door u aan de volgende gedragsregels te houden kunt u wellicht een confrontatie voorkomen. Wanneer de situatie toch escaleert, is een juiste houding van u en uw medewerkers erg belangrijk.

    Gedragsregels

    • Ga nooit met een klant in discussie.
    • Blijf rustig en negeer persoonlijke beledigingen.
    • Ga niet in op dreigementen.
    • Probeer niet te ‘winnen’.
    • Onderdruk de drang om fysiek geweld te gebruiken.

    Stop-principe

    Stoom afblazen. Laat de klant even uitrazen.
    Tot de orde roepen. Roep de klant tot orde.
    Opnieuw beginnen. Begin het gesprek opnieuw.
    Passen bij herhaling.

    Valt de klant toch in herhaling, stop dan direct met het gesprek: “Ik heb u net gezegd dat ik zo niet aangesproken wens te worden.” of “Ik hoor u nu weer … zeggen, dat betekent dat ik het gesprek nu stop.”

    Bron: CCV

    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur logo
    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur
  • Zijn alle agressietrainingen hetzelfde?

    Zijn alle agressietrainingen hetzelfde?

    In grote lijnen komt de basishouding voor alle trainingen overeen, maar beroepsgroepen of speciale omstandigheden zorgen ervoor dat de benadering (pré-conflict) en afhandeling (post-conflict) een ander karakter heeft. Bijvoorbeeld de relatie met de agressor is voor een zorgspecialist anders (langere relatie die niet verstoord moet worden), dan voor een portier die enkel de agressor er zo snel mogelijk uit moet halen waarbij na het incident geen verhouding meer noodzakelijk is. Dus wij stemmen onze agressietrainingen altijd af op de speciale behoeften van de opdrachtgever.

    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur logo
    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur
  • Zijn dit alle trainingen?

    Zijn dit alle trainingen?

    Nee, er zijn meerdere trainingen voor bepaalde specialismen. Via contact kunt u deze vraag voorleggen en wij zullen u dan informeren over de mogelijkheden.

    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur logo
    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur
Meer FAQS
Headerfoto 2
SRDG Keurmerk
Tekst overedge

Edge-Solutions voldoet aan het kwaliteitskeurmerk SRDG. Docenten opgenomen als register docent gevaarsbeheersing mogen RDG achter hun naam zetten. RDG staat voor Register Docent Gevaarsgeheersing, welke waarborg staat voor een docent die zijn sporen verdient heeft binnen het vakgebied van zelfverdediging en educatie.

Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur logo
Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur
Direct contact opnemenBekijk ons keurmerk | Direct contact opnemen

Bekijk onze partners
Deze bedrijven gingen u voor

Wie zijn onze partners?
Bekijk al onze partners

Headerfoto 2
Tekst dienstenkreet

UwTrainingsbureau   UwVeiligheidsexpert   UwAuditeur

Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur logo
Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur
Direct contact opnemen
Tekst nawoord

Edge-Solutions voldoet aan het kwaliteitskeurmerk SRDG.  Docenten opgenomen in Stichting Register Docent Gevaarsbeheersing mogen RDG achter hun naam zetten. RDG staat voor Register Docent Gevaarsbeheersing, welke waarborg staat voor een docent die zijn sporen verdient heeft binnen het  vakgebied van zelfverdediging en weerbaarheid.

Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur logo
Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur
Direct contact opnemen

Copyright © 1996 - 2017 EDGE Solutions Alle rechten voorbehouden | Leveringsvoorwaarden | Site-Index | Sitemap

Designpro.nl | Z-IM.nl

Zoeken

Inloggen

Wachtwoord vergeten?