UWTrainingsbureau



Open inschrijvingen

Agressietrainingen
De cursist leert bij de agressietraining de agressievorm te herkennen en hoe hiermee om te gaan met zijn eigen specifieke skillset.

Communicatietraining

Omgaan met drank- en drugsmisbruik
Het kan moeilijk zijn om om te gaan met bezoekers of cliƫnten die alcohol of drugs hebben genuttigd. Zeker wanneer er nog een psychisch aspect aan zit (dubbele diagnose).

Omgaan met telefonische agressie
Telefonische agressie kan zeer stressvol en intimiderend zijn, vooral als je niet goed voorbereid bent. Onze training is ontworpen om jou de vaardigheden te leren die nodig zijn om op een professionele en effectieve manier te reageren op situaties waarin klanten boos of agressief worden tijdens telefoongesprekken.

Overval preventie training
Overval preventie training, wacht niet tot je een overval hebt meegemaakt. Dan is het al te laat en weet je niet wat je moet doen.

Diefstalpreventie en aanpak
Diefstal van goederen komen veelvuldig voor, in 2015 is er binnen de Nederlandse retail branche voor 300 miljoen euro verdwenen door derving. Dit is een grote kostenpost die wij allemaal voelen.