Headerfoto 3
Headerfoto 2
Headerfoto 3
Headerfoto 1 uitgelijnd
Tekst kreet

Onze merknamen beginnen met UW

 

Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur logo
Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur
Direct contact opnemen

F.A.Q.

Bekijk onze meest gestelde vragen, mocht uw vraag er niet tussen staan dan kunt u hem via stel uw vraag indienen.
Wij proberen binnen 1 werkdag te reageren.

FAQ Categorie

Algemeen

  • Ieder bureau heeft het over maatwerk, doen jullie dit ook?

    Ieder bureau heeft het over maatwerk, doen jullie dit ook?

    Maatwerk is een must, iedere sector is anders en de randvoorwaarden en leerdoelen verschillen ook enorm. Een training voor een Gerechtsdeurwaarder wijkt af van die van een Incassobureau. Simpel omdat de bevoegdheden en het traject al afwijkt. Een audit voor een retailer in elektronica is anders dan een audit voor een software ontwikkelaar met een stevige concurrentie dreiging.

    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur logo
    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur
  • Mag ik foto’s van de website overnemen?

    Mag ik foto’s van de website overnemen?

    Nee, deze foto’s zijn onderhevig aan IE (Intellectueel Eigendom) of Portret Recht. Middels reverse checking worden afbeeldingen periodiek gecontroleerd op inbreuk.

    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur logo
    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur
  • Wat betekend VPT?

    Wat betekend VPT?

    VPT staat voor Veilige Publieke Taak. Dit is een overheidsinitiatief. Hier kun je er meer over lezen.

    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur logo
    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur
  • Zijn uw trainers gecertificeerd?

    Zijn uw trainers gecertificeerd?

    Al onze trainers komen uit de branches zelf en hebben ruime ervaring. Daarnaast zijn onze training gecertificeerd of gediplomeerd in diverse disciplines. Per trainer kunnen deze certificeringen opgevraagd worden.

    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur logo
    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur
  • Zorgt u ook voor een beamer en een scherm?

    Zorgt u ook voor een beamer en een scherm?

    Dit is in overleg zeker mogelijk.

    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur logo
    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur
  • Kunnen trainingen ook op een avond of in een weekend?

    Kunnen trainingen ook op een avond of in een weekend?

    Absoluut, dit is in overleg zeker mogelijk. Zelfs feestdagen behoren tot deze mogelijkheid als een organisatie geen andere mogelijkheid heeft om het personeel anders voor een training vrij te plannen.

    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur logo
    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur
  • Kunnen er meerdere trainingen achter elkaar?

    Kunnen er meerdere trainingen achter elkaar?

    Dit behoort absoluut tot de mogelijkheden.

    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur logo
    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur
  • Geeft u ook Permanenten Educatie punten uit?

    Geeft u ook Permanenten Educatie punten uit?

    Voor bepaalde beroepsorganisaties is dit zeker mogelijk. O.a. voor de KBvG hebben wij trainingen die per uur 1 PE toegekend krijgen.

    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur logo
    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur
  • Hoe kunnen wij vertrouwen op geheimhouding?

    Hoe kunnen wij vertrouwen op geheimhouding?

    Onze auditeurs en trainers kunnen kennis nemen van vertrouwelijke informatie. Middels een geheimhoudingsverklaring kan dit ook afgedwongen worden. Wij staan open voor dergelijke constructies.

    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur logo
    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur
  • Maken jullie ook gebruik van trainingsacteurs?

    Maken jullie ook gebruik van trainingsacteurs?

    Voor bepaalde trainingen kunnen gespecialiseerde trainingsacteurs ingezet worden. Dit verhoogt het realisme gehalte en geeft een goede interactie. Echter bij onze overval trainingen zetten wij geen trainingsacteurs in. Onze ervaring, en standpunt, is dat het onderdeel trainingsacteur binnen een overval preventie training teveel indruk maakt. Hiermee verschuift de aandacht van de belangrijke onderwerpen zoals preventief te nemen maatregelen, pré- post-overval procedures etc. Voor het herkennen van het actietype van de deelnemers (vechten, vluchten of verstijven), zijn andere oefeningen geschikt die niet (her)traumatiserend zijn. Het doel licht op het tegengaan van een overval waar mogelijk, hier valt veel meer winst te behalen dan in het rollenspel.

    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur logo
    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur
  • Waarom zal ik een winkeldief aanhouden?

    Waarom zal ik een winkeldief aanhouden?

    U bent niet verplicht om een winkeldief aan te houden, het stukmaken van een diefstal waardoor derving en agressie terug zal lopen is soms net zo effectief. Maar als een winkeldief vaker schade heeft berokkend (veelpleger of groepsdiefstal), dan kan een aanhouding wel effectiever zijn. De nadruk ligt dan op de benadering, veilig werken en de juiste stappen nemen. Ook kan dan gebruik gemaakt worden van regelingen zoals SODA waarbij de verdachte automatisch opdraait voor €181,- schadevergoeding. Hiermee kunt u dan de kosten dekken van de derving en de tijd die u moet investeren in een aanhouding.

    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur logo
    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur
  • Kunnen medewerkers diefstal leren herkennen?

    Kunnen medewerkers diefstal leren herkennen?

    Dit is met de training diefstalpreventie te leren. Het actief bezig zijn met klanten en klantengedrag, het herkennen van MO (Modus Operandi/ Werkwijze), om leren gaan met weerstand of agressie en nog andere onderwerpen komen aan bod. Naast het tegengaan van derving en overlast zullen uw medewerkers ook actiever verkopen waardoor de omzet weer kan stijgen.

    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur logo
    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur

Trainingen

  • Zijn alle agressietrainingen hetzelfde?

    Zijn alle agressietrainingen hetzelfde?

    In grote lijnen komt de basishouding voor alle trainingen overeen, maar beroepsgroepen of speciale omstandigheden zorgen ervoor dat de benadering (pré-conflict) en afhandeling (post-conflict) een ander karakter heeft. Bijvoorbeeld de relatie met de agressor is voor een zorgspecialist anders (langere relatie die niet verstoord moet worden), dan voor een portier die enkel de agressor er zo snel mogelijk uit moet halen waarbij na het incident geen verhouding meer noodzakelijk is. Dus wij stemmen onze agressietrainingen altijd af op de speciale behoeften van de opdrachtgever.

    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur logo
    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur
  • Krijgen wij ook PE punten?

    Krijgen wij ook PE punten?

    Voor bepaalde opleidingen zijn in het verleden reeds PE (Permanente Educatie) toegekend. O.a. door de KBvG. Maar ook voor andere organisaties kunnen in een opleidingstraject PE aangevraagd worden.

    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur logo
    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur
  • Krijgen wij een bewijs van deelname?

    Krijgen wij een bewijs van deelname?

    In overleg kan van iedere training een mooi gedrukt certificaat afgegeven worden. Deze zijn op naam en voorzien van een uniek certificaatnummer.

    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur logo
    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur
  • Zijn er ook vervolg trainingen?

    Zijn er ook vervolg trainingen?

    Ja, deze zijn beschikbaar maar kunnen ook als maatwerk opgemaakt worden.

    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur logo
    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur
  • Ik zie onze training er niet tussen staan?

    Ik zie onze training er niet tussen staan?

    Als u een training niet tussen ons aanbod ziet staan dan kunt u contact opnemen. Wij zullen u dan informeren over de mogelijkheden.

    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur logo
    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur
  • Zijn dit alle trainingen?

    Zijn dit alle trainingen?

    Nee, er zijn meerdere trainingen voor bepaalde specialismen. Via contact kunt u deze vraag voorleggen en wij zullen u dan informeren over de mogelijkheden.

    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur logo
    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur

Financieel

  • Krijg ik korting als ik meerdere trainingen afneem?

    Krijg ik korting als ik meerdere trainingen afneem?

    Afhankelijk van de soort trainingen zijn scherpe afspraken te maken.

    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur logo
    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur
  • Waarom moeten trainingen vooraf betaald worden?

    Waarom moeten trainingen vooraf betaald worden?

    Tenzij er andere afspraken gemaakt zijn moeten de trainingen voor aanvang 100% voldaan zijn. Wanneer kennis eenmaal overgedragen is kan deze niet meer teruggenomen worden op het moment dat een betaling niet plaats vindt. Wanneer trainingen niet volledig, of deels, nagekomen worden dan kan er altijd een procedure in gang gezet worden om het verschil terug te betalen. De klant is hiermee altijd verzekerd van levering.

    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur logo
    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur

Veiligheid

  • Waarom hebben jullie een SSL certificaat?

    Waarom hebben jullie een SSL certificaat?

    Wij hebben een SSL certificaat (Veilige verbinding oftewel een https:// i.p.v. een http://) omdat er gegevens over en weer gestuurd worden waaronder wachtwoorden. Omdat wij een database beheren met klantinformatie (o.a. voor- achternaam en emailadres) zijn wij verplicht om dit veilig te beheren. Vandaar een SSL certificaat.

    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur logo
    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur
  • Wachtwoorden, kunnen jullie die inzien?

    Wachtwoorden, kunnen jullie die inzien?

    Nee, om de veiligheid te vergroten en gegevens goed te beveiligen kunnen wij geen verstrekte wachtwoorden inlezen. Wachtwoorden worden automatisch geregistreerd en aan u toegestuurd.

    Bent u uw wachtwoord kwijt dan kunt u bij de inlogprocedure uw wachtwoord resetten via uw eerder opgegeven email adres.

    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur logo
    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur
  • Zijn onze gegevens veilig?

    Zijn onze gegevens veilig?

    Ja hoor, alle communicatie verloopt via een veilige SSL lijn, herkenbaar aan de https:// koppeling in onze domeinnaam en het groene slotje. Een SSL certificaat beveiligt de verbinding tussen de bezoeker en de website en zorgt er voor dat de datastroom tussen de bezoeker en de website niet leesbaar is voor anderen.

    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur logo
    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur

Kenniscentrum

  • Werkt uw aanpak?

    Werkt uw aanpak?

    Check regelmatig of uw aanpak en reacties op agressie en geweld werken. Door alle incidenten te evalueren, krijgt u zicht op wat wel en niet werkt. Evalueer (met elkaar) vragen als: Wat is er misgegaan? Waar waren we niet op voorbereid? Hebben eventuele aanvullende maatregelen gewerkt?

    Al die vragen zijn relevant voor het totaalbeeld en geven input voor het bijstellen van uw aanpak of het nemen van meer of andere maatregelen.

    Bron: CCV

    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur logo
    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur
  • Hoe kunt u reageren bij agressie of geweld.

    Hoe kunt u reageren bij agressie of geweld.

    Ondanks alle preventieve maatregelen kan het helaas toch gebeuren dat u of uw medewerker(s) met agressie of geweld te maken krijgt. Door u aan de volgende gedragsregels te houden kunt u wellicht een confrontatie voorkomen. Wanneer de situatie toch escaleert, is een juiste houding van u en uw medewerkers erg belangrijk.

    Gedragsregels

    • Ga nooit met een klant in discussie.
    • Blijf rustig en negeer persoonlijke beledigingen.
    • Ga niet in op dreigementen.
    • Probeer niet te ‘winnen’.
    • Onderdruk de drang om fysiek geweld te gebruiken.

    Stop-principe

    Stoom afblazen. Laat de klant even uitrazen.
    Tot de orde roepen. Roep de klant tot orde.
    Opnieuw beginnen. Begin het gesprek opnieuw.
    Passen bij herhaling.

    Valt de klant toch in herhaling, stop dan direct met het gesprek: “Ik heb u net gezegd dat ik zo niet aangesproken wens te worden.” of “Ik hoor u nu weer … zeggen, dat betekent dat ik het gesprek nu stop.”

    Bron: CCV

    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur logo
    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur
  • Welke afspraken kunt u vastleggen.

    Welke afspraken kunt u vastleggen.

    In een agressieprotocol beschrijft u wie wat moet doen na een incident met agressie of geweld. Op die manier zijn medewerkers op de hoogte van de vastgestelde en afgesproken regels en weten zij hoe te handelen bijvoorbeeld tijdens en na een incident.

    Het protocol beschrijft wat binnen uw zaak onder agressief en niet-acceptabel gedrag van klanten/gasten wordt verstaan, welke maatregelen afgesproken zijn om dreigend ongewenst gedrag te voorkomen en welke maatregelen gelden tijdens en na afloop van een incident.

    Maak afspraken over:

    • hoe te handelen bij agressie- of geweldsincidenten.
    • op welke manier de klant/gast duidelijk kan worden gemaakt dat hij de grenzen heeft overschreden. Bijvoorbeeld door huisregels op te stellen en duidelijk te communiceren naar klanten.
    • een alarmprocedure die tot snelle en adequate assistentie leidt, door bijvoorbeeld collega’s, beveiliging of politie. Bijvoorbeeld met een burenalarm.
    • meldingsprocedures: hoe agressie incidenten (bij wie) worden gemeld en geregistreerd.
    • voorlichting aan de medewerkers over risico’s en maatregelen, bijvoorbeeld tijdens het reguliere werkoverleg.
    • periodieke training voor medewerkers.
    • wat de reactie op agressief of onacceptabel gedrag is.
    • de procedure van aangifte doen, wie maakt de afweging of er aangifte wordt gedaan en wie doet aangifte?
    • een procedure voor schadeverhalen.
    • procedures voor opvang, ondersteuning en eventuele nazorg na een incident.
    • de aanpak van de dader(s) na een incident, zoals het (tijdelijk) weigeren van de toegang tot de onderneming (winkelverbod/horecaverbod).
    • de benodigde bouwkundige en technische voorzieningen om agressie te voorkomen dan wel te beperken.

    Bron: CCV

    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur logo
    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur
  • Hoe schat u het risico op agressie en geweld in?

    Hoe schat u het risico op agressie en geweld in?

    Agressie en geweld zijn tot op zekere hoogte wel voorspelbaar. Een risicoanalyse helpt hierbij. Zo'n analyse geeft inzicht in waar en wanneer u met agressie en geweld te maken kunt krijgen. Hiermee weet u beter welke maatregelen voor uw situatie geschikt zijn. Als ondernemer kunt u de risico’s in kaart brengen en zo incidenten voorkomen.

    In de risicoanalyse benoemt u alle situaties en momenten die een risico op agressie en geweld met zich mee kunnen brengen. Sta in ieder geval stil bij onderstaande punten.

    Omgeving
    Bekijk de fysieke werkomgeving. Welke risico’s leveren de omgeving en inrichting van de ruimte op? Denk dan bijvoorbeeld aan een kleine balie waardoor lichamelijk contact tussen klant en medewerker mogelijk is. Of een beperkt zicht van buiten naar binnen. Welke risico’s zijn er op weg van en naar het werk? Kijk ook naar de locaties buiten de normale werkomgeving.

    Aard van werkzaamheden
    Risico's hangen meestal samen met de aard van de werkzaamheden. Wat zijn de agressie-risico’s bij de verschillende taken die binnen uw zaak worden uitgevoerd? Denk bijvoorbeeld aan de hoeveelheid contact met klanten die onder invloed van alcohol kunnen zijn. Of wellicht moet u of uw medewerkers regelmatig slecht nieuws brengen aan collega's en/of klanten. 

    Daders
    Registreer welke personen eerder betrokken zijn geweest bij agressie en geweldsincidenten (daderanalyse). Bij personen die eerder agressief zijn geweest, is het risico groter dat zij dat gedrag herhalen.

    Knelpunten dienstverlening
    Signaleer eventuele knelpunten in de dienstverlening van uw bedrijf en bekijk of zij een agressieve reactie kunnen uitlokken bij klanten of gasten. Denk bijvoorbeeld aan lange wachttijden of fouten in de levering van producten of diensten. 

    Bestaand beleid
    Stel vast welke preventieve maatregelen - bijvoorbeeld een bestaande agressieprotocol- al genomen zijn en in welk mate deze werken.

    Naar aanleiding van de risicoanalyse benoemt u acties en voert u maatregelen uit. Betrek uw werknemers, vraag om hun inbreng en verwerk dit in uw ideeën en acties. Stel ze op de hoogte van wijzigingen.

    Bron: CCV

    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur logo
    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur
  • Is uw werkgever verplicht om maatregelen te nemen tegen agressie en geweld?

    Is uw werkgever verplicht om maatregelen te nemen tegen agressie en geweld?

    Ja, in de Arbowet staat vermeld dat werkgevers verplicht zijn om hun personeel te beschermen tegen agressie op het werk. Zowel tegen agressie door collega's als door klanten of gasten. Een manier om u aan de Arbowet te houden is door de Arbocatalogus van uw branche te volgen.

    De Arbocatalogus geeft een beschrijving van de methoden en oplossingen die werkgevers en werknemers samen hebben afgesproken. Een Arbocatalogus wordt dus door vertegenwoordigers van werkgevers en werknemers gemaakt. De Arbeidsinspectie controleert de branchecatalogus. Na goedkeuring van de catalogus zijn werkgevers en werknemers zelf verantwoordelijk voor de inhoud, verspreiding en naleving van de catalogus.

    Bron: CCV

    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur logo
    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur
  • Krijgen wij het cursusmateriaal mee naar huis?

    Krijgen wij het cursusmateriaal mee naar huis?

    In overleg zal er een aparte pagina aangemaakt worden in onze kennisbank. Met een uniek inlogcode en wachtwoord kunnen de collega’s die aan de training hebben deelgenomen inloggen en de training nog eens op inhoud nalezen. Sommige onderwerpen zullen hier ook wat verder uitgediept zijn. Sommige onderwerpen zullen voorzien zijn van een video of fotoboek. Soms kunnen er ook wat documenten gedownload worden.

    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur logo
    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur
  • Mogen wij stukken van het kenniscentrum kopiëren?

    Mogen wij stukken van het kenniscentrum kopiëren?

    Nee, het is niet toegestaan om onderdelen te kopiëren of te verspreiden. Alles is onderhevig aan C (copyright) of IE (Intellectueel Eigendom) Overschrijding kan via een IP adres check geverifieerd worden waarop uw account ingetrokken kan worden.

    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur logo
    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur
  • Kan ik mijn inlog en wachtwoord aan iemand anders geven?

    Kan ik mijn inlog en wachtwoord aan iemand anders geven?

    Nee, deze gegevens zijn voor jou persoonlijk. Overschrijding kan via een IP adres check geverifieerd worden waarop uw account ingetrokken kan worden.

    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur logo
    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur
  • Verzorgen jullie ook e-learning?

    Verzorgen jullie ook e-learning?

    E-Learning projecten behoren tot de mogelijkheid via ons afgeschermde kenniscentrum. Ook Blended learning is mogelijk waarbij een deel van de training op een aparte locatie/ tijdstip plaats kan vinden. Zo kan er efficiënt ingezet worden.

    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur logo
    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur
  • Verzorgen jullie ook Blended Learning?

    Verzorgen jullie ook Blended Learning?

    Blended learning is mogelijk waarbij een deel van de training, als e-learning, op een aparte locatie/ tijdstip plaats kan vinden. Zo kan er efficiënt ingezet worden.

    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur logo
    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur

Ondersteuning

  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten, en nu?

    Ik ben mijn wachtwoord vergeten, en nu?

    Geen probleem, bij de inlog procedure staat een link wachtwoord vergeten. Als u deze aanklikt en uw wachtwoord/ emailadres invoerd hoeft u alleen nog maar wachtwoord resetten aan te klikken en u kunt dan de aanwijzingen opvolgen. Wij kunnen uw eerder toegekende ,of huidige, wachtwoord niet nakijken. Alles conform de privacywetgeving.

    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur logo
    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur

Audits

  • Verzorgen jullie ook Mysteryguests?

    Verzorgen jullie ook Mysteryguests?

    Absoluut, wij zijn gespecialiseerd in (afwijkend) gedrag. Onze dienstverlening UwAgressor is ook een mysteryguest vorm.
     

    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur logo
    Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur
Headerfoto 2
SRDG Keurmerk
Tekst overedge

Edge-Solutions voldoet aan het kwaliteitskeurmerk SRDG. Docenten opgenomen als register docent gevaarsbeheersing mogen RDG achter hun naam zetten. RDG staat voor Register Docent Gevaarsgeheersing, welke waarborg staat voor een docent die zijn sporen verdient heeft binnen het vakgebied van zelfverdediging en educatie.

Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur logo
Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur
Direct contact opnemenBekijk ons keurmerk | Direct contact opnemen

Bekijk onze partners
Deze bedrijven gingen u voor

Wie zijn onze partners?
Bekijk al onze partners

Headerfoto 2
Tekst dienstenkreet

UwTrainingsbureau   UwVeiligheidsexpert   UwAuditeur

Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur logo
Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur
Direct contact opnemen
Tekst nawoord

Edge-Solutions voldoet aan het kwaliteitskeurmerk SRDG.  Docenten opgenomen in Stichting Register Docent Gevaarsbeheersing mogen RDG achter hun naam zetten. RDG staat voor Register Docent Gevaarsbeheersing, welke waarborg staat voor een docent die zijn sporen verdient heeft binnen het  vakgebied van zelfverdediging en weerbaarheid.

Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur logo
Edge Solutions - uw trainingsbureau - uw veiligheidsexpert - uw auditeur
Direct contact opnemen

Copyright © 1996 - 2017 EDGE Solutions Alle rechten voorbehouden | Leveringsvoorwaarden | Site-Index | Sitemap

Designpro.nl | Z-IM.nl

Zoeken

Inloggen

Wachtwoord vergeten?